Semanur27-K yeni yeni oluyor olabilir benim de çok adet sancısı gibi sancılarım olmuştu regl üç gün geçince productor early erken gebelik testinde net çıktı sora kan verdim canım bekle bakalım birkaç gün sonra yap zaten ne kadar geç öğrendin o kadar az stres ☺️