Semanur27-K Slm kızlar sizce hamile miyim adetime son 2 gün var test yaptım bakar mısınız?bu arada çok agrılarımda oluyor aynı adet sancısı gibi
2_evlatyolda Semanur27-K hayırlı olsun taze anne bekle 2 gün sonra bida aynı marka testden bida yap koyuluk artarsa saglıklı betahcg degerin artıyor demek kan ver kesin sonuc al inşallah 🙏🏻 💕 💕
Busraakay_26 Semanur27-K var gibi gözüküyor kuzum bence hastaneye gidip kan ver takip yap Sağlık ocağında sonuç çok geç çıkıyormuş hiç değilse hastanede 8 saatte öğrenirsin
svgiakgn Semanur27-K canım 2.çizgi çok silik ama var gibi duruyor bence adetin geciksin öyle yap bende adetim 1 gün gecikince yapmıştım öyle hemen çıkmıştı ☺️
Semanur27-K svgiakgn ben testi yeni yaptım niyetli oldum için dedim bir yapım ama böle çıktı yani inş vardır iki gün snra yapıcam o zmn 🤭🤭🙏
Kumru_6694 Var gözüküyor canım bende böyle silik çizgi ile öğrendim , erken gebelik testinde yaptım kopkoyu çıkmıştı orda 🥰 hayırlı olsun hakkında
Semanur27-K Kumru_6694 canım bnde yeni yaptım böle cıktı bir anda iki gün var adetime de teşekkür ederim 🙏
Iremkasyol52 Semanur27-K bende adete 3 gün kala aynı siliklikle öğrendim canım şimdi 5 haftalık hamileyim hadi gözün aydın inşallah 🥰🐣
OzGus Semanur27-K Çok silik çizgi var sanki canım inşallah var gibi benim de regl sancısı gibi sancım olmuştu çok erken gebelik testi yap kesin sonuç veriyor
Semanur27-K OzGus cuma günü yapmıştım erken gebelik çıkmadı buhun normal gebelik testim böle çıktı ama mide bulantım az bide adet sancısı gibi sancılar var
OzGus Semanur27-K yeni yeni oluyor olabilir benim de çok adet sancısı gibi sancılarım olmuştu regl üç gün geçince productor early erken gebelik testinde net çıktı sora kan verdim canım bekle bakalım birkaç gün sonra yap zaten ne kadar geç öğrendin o kadar az stres ☺️