busraaa2 Doktorum 12.haftadan sonra vermişti şu an 29 haftalık hamileyim. Geceleri yatarken tok karna içmemi söylemişti. Ama bana inanılmaz bulantı yaptığı için kullanamadım. Ne zaman içsem ağzıma balık tadı doluyor, hapı içtikten 10 dakika sonra kusuyorum
alya00 Badem_gozlum_ ben kullanıyorum hamileliğimin kaçıncı haftası hatırlamıyorum ama başından beri kullanıyorum öyle söyleyebilirim hatta doğum yaptıktan 1 ay sonra da kullanmamı söyledi
Birannebebek Badem_gozlum_ İlk beş ay bitene kadar kusutum daha sonrası hatta doğuma kadar ara ara kustum tiroid sebep olabilir demişti doktorum