Minis122 Merhaba okuyunca benzer durum yazayım dddim 🌼 benim bebeğimin de böbrekleri geniş(erkek bebe) bunun için perinataloga gittim orda ilk kez kalpte parlaklık görüldü ,hemen amniyosentez dedi 23 haftalıkken. Vazgeçmeyeceğim için fetal DNA yaptırdım 7.gün sonuç geldi çok şükür içimiz rahatladı , düşünüp durmaktansa mümkünse yaptırın derim Allah sağlıklı hayırlı evlat etsin bebelerimizi 🙏🏻