Minis122 hayırlısı allahtan bende ilk öğrendiğimde ordaydım üniversitesi hastanesine gittim zehra hocaya dönmeden son bi daha gittk bebegin yolk kesesi inmiş gibi duruyo tehlikeli de olabilir dedi olmayadabilir dedi iki defa kayıp yaşadıgım icin baya strese soktu baska bi doktora gözükene kadar