tunahansmom minikmucizeemaak sıfır çıktı canım bugün ama doktor erken daha 10 gün olmuş dedi daha da adetime 6 gün var az önce kahverengi akıntı da geldi anlamadım 😔
minikmucizeemaak tunahansmom Benimde regliden 7 gün önce yumurtlamadan 8 gün sonra falan 1.20 çıkmıştı 2 gün sonra tekrarladım pozitife döndü Rabbim gönlüne göre versin inşAllah 🫶🏼
B-Y94 tunahansmom canım benim kıyamam azıcık sabırlı ol inşALLAH vardır ama adetine 1 gün kala yap eğer sabredersen adet 3 gün gecikince yap oradan çıkar ♥️