tunahansmom Reglime 6 gün kala kan testi yaptık negatif maalesef 🥺 10 günde belli olur diyorlardı olmadı doktor da kan verirken zigot tam rahme tutunmadan çıkmayabilir dedi ama moralim yerle bir oldu..🥺
Yazmelegi_ tunahansmom ben adetime 2 gün kala kanda öğrenmiştim ve 20 küsürlerde öğrendim sizde 1 hafta kadar bekleyin tekrar verin rabbim nasip eder inşallah
B-Y94 tunahansmom canım benim kıyamam azıcık sabırlı ol inşALLAH vardır ama adetine 1 gün kala yap eğer sabredersen adet 3 gün gecikince yap oradan çıkar ♥️
Hicran57 Bende adetime 5 gün kala yaptım negatifti 15 gün somra yapsan kan verip daha net olur sonra adetim 6 gün geçince beta verdim pozitif çıktı ay sonu hamile kalmışda olabilirsin sabret hemen yapma testi adetin 1 hafta geçsin öyle yap
Hicran57 tunahansmom piskolojik olarakta çok etkileniyoruz. Rabbime bırak ve ona güven. Adetin 1 hafta geçince de test al yap varsa silik bile olsa çıkar hakkımızda hayırlısı olsun inşallah..
tunahansmom Hicran57 ben geçen gün test yaptığımda hafif silik görmüştüm bugün de kan da negatif görünce o umudum da gitti resmen😔 Bekleyeceğim mecbur kuzum inşallah adetim gecikir de istediğimiz sonuçları alırız 🙏🏻🙏🏻
tunahansmom Yazmelegi_ bekleyeceğim kuzum 6 güne belli olacak 16 nisan da regl olmaz da gecikirsem test yapıcam ama umudum tükendi..🥺
Kucukmeleg-bklyrm3480 Kızlar ben pozitifi gördüm ama adet oldum bugün doktor bebek düşmüş dedi üzülmeyin en azından tüpler açık diyor insan kendine yenisini en güzelini verir inşallah Rabbim hepiniz umutlu olun Allah’a dua edin
tunahansmom Kucukmeleg-bklyrm3480 ahh canım benim ♥️ en güzel zamanda Rabbim hayırlıca nasip etsin inşallah 🙏🏻
tunahansmom Yazmelegi_ az önce lavaboya gittiğimde kahverengi akıntı vardı daha adetime 6 gün var kan testi de negatifdi 😔 acaba yerleşme kanaması mı yoksa adet öncesi mi kızlar 😔
tunahansmom minikmucizeemaak sıfır çıktı canım bugün ama doktor erken daha 10 gün olmuş dedi daha da adetime 6 gün var az önce kahverengi akıntı da geldi anlamadım 😔