Sevada14 HMA13 HMA13 30 haftalıkken odasıda dahil herşey hazırdı ben biraz paniğim galiba ama inan bana 30 fan sonra hep yattım bel agrısından asla pişman değilim
mucizebebek_ HMA13 26+4 bende 30 haftayı bekler yaparım hepsini zaten zamanı gelir dedimm ya herkes kız çocuk kıyafaetsiz eşyasız kalcak diyip durdu 🥹 kendim gibi birini görünce mıylu oldum 🫠🥰
Ege1 HMA13 33 haftadayız artık 2 takım hastane çıkışı şapka eldiven banyo kova maşrapa alt değişme örtüsü bez ıslak mendil banyo süngeri şampuan daha da birşey yok 😅
mucizem___ 3Tospikannesi babasının kızı yazan zıbını nereden aldınız acaba eşime hediye almak istiyorum
HMA13 Aasli-342874 Maşallah 🧿 sağlıkla kullansın inşallah hepsini 🤲🏻 Böyle resimler görünce okadar mutlu oluyorum ki anlatamam 🥲❤️🥰
Meleklerininannesii Ftm16 yaaa ama çok güzel ayakkabı ve bandanalarinn linkini atar mısın canım bende kızıma bakayımmm🥹🥹💕
Ozge111 HMA13 14 haftadayız henüz Bn bir çif patik aldım ama kardeşlerim bnden heyecanlı onlar almışlar bişiler 🤗
3Tospikannesi BernaOmer inşallah teşekkür ederim 🥰 yazılı olanlar trendyoldan ayakkabının üzerindeki pembe olan LCW dan diğerleri a101′den 😊
HMA13 Sevada14 Sağlıkla kullansın inşallah 🤲🏻 ❤️ Yaa benim dört aylıkken kanamam oldu korkuyorum şuan biseyler almaya 🙁
Emel94 HMA13 bende neredeyse kıyafetler tamam öyle yine uygun bulursam alıyorum ☺️ büyük eşyalarımız kaldı