Melahatomer Kızlar 5 haftalık hamıleyım folıkasıt kullanmak konusunda çok tereddutteyım , kımı doktor kullan kesın dıyor kımısı kullanma, bazı yazılarsada otızm tetıkledıgı soylenıyor sızleer neler yaptınız?
Yazmelegi_ Melahatomer ben kullanıyorum çünkü duyduğuma göre bebekte bazı sakatlıklar olabiliyormuş ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorm
Sila66 Melahatomer Folik asit, bebeğin beyin ve sinir sistemi gelişimi ıçın önemlı 3. ayının sonuna kadar alınmalı . arastırmalar asırısından bahsediyor herseyın asırısı zararlı suyun bile.
hellopeaple Melahatomer kesinlikle kullanmalısın. Folik asiti yeteri kadar besinlerden alamıyoruz. Eksikliğinde bebekte çok büyük hasarlara neden oluyor
ilaydacemiko Melahatomer kesinlikle kullanmalısınız eksikliği çok büyük doğum kusurlarına neden olabiliyor. Folik asit ve otizm bağlantısını kesim ispatlayan bir şey de yok bu arada.
Babyykmz Melahatomer otizmi etkileyen d vitamini eksikligi diyende var bilemiyorum kime inancagmizi ama benim doktorum folbiol marka folik asiti 4 e bolerek icmem gerektigni soyledi ben hep 4 e bolerek ictim
melisa_ozgur_46 Sevval0308 neden folbiol hariç acaba bana doktorum ondan vermişti çokta kullanmadim ama şimdi bı korktum yine de
myangelson Melahatomer folik asit kullanma diyen doktor hiç duymadım genelde kendini doktor sanan insanlar çevredekiler falan kendi kafalarina göre diyor 😂 folik asit kullanılmalı ileride bebekte çok büyük sıkıntılar olabiliyor hatta hamilelik düşünen kadınlara hamilelik öncesinde kullandırmaya başlıyorlar folik asit. Sadece çok çok aşırı içilmemesi gerekiyor o da folbiol var devlet karşılıyor onun içeriği çok fazla onun dışındakileri kullandiriyorlar genelde ben folidoce kullanmıştım. Şuan hamile değilim ama folik asit düşük sağlık ocağındaki doktor folbiol yazdı dozu çok yüksek haftada 1 kullan bunu dedi mesela
Sevval0308 melisa_ozgur_46 ya canım korkman için demedim Allah esirgesin evlatlarimizi. Folbiolun mg çok yüksek gebeler günde 300-400 mcg folik asit almali ama folbiol 5 mg yani çok yüksek bende hamile kalmak istediğim ay sağlık ocağındaki doktorum onu yazdı yirmi gün kadar kullandım hamile olduğumu öğrendim doktoruma gidince böyle bir duurum olduğunu hemen onu bırakıp başka bir ilaca başlamam gerektiğini soyledi
Melekannee17 Melahatomer kullanilmali bence, zaten folik asit vücudumuzun fazlalığıdır müsaade etmediği bir değermiş. Fazla olursa idrar yolu ile atıliyormus
-mommm98 Melahatomer ben kullanıyorum ama devletin verdiğini kullanmıyorum folidace duye kullanıyorum devlettin içeriği çok fazla doktorum da tavsiye etmiyor
G_Ulzeki Melahatomer ben hamile kalmadan öncede kullanıyordum çünkü folk asit kadın sağlığı için çok önemli