ckarabacak minikmucizeemaak amin inşallah ztn bşy olursa gelişme burdan paylaşırım sizi de etiketlerim 😘
ckarabacak Naz1616 bana da öyle geldi bu efekt yapınca fotoda belli olan hali ama çıplak gözle de görebiliyorum
ckarabacak Sevimlianne_adayi rabbim tez zamanda kucağını dolduraun canım bende kaç zamandır uğraşıyorum bekliyorum hep böyle görmekten yoruluyo insan allah yardımcımız olsn inşallah tez zamanda gelir bebişler
ckarabacak nazsimaova bende öyle gördüm ama emin olamadm çünkü çok böyle var görüpte adet oldum inşallah vardır bu defa
nazsimaova ckarabacak kan ver yada 2 gün sonra tekrarla cnm bnde tetlerde pozitif görüp kanda negatif gördüm Şubat ayinda
xesim Sila66 silik olmaması lazım çok net olması lazım ovülasyon testlerinde. Gebelik testleri gibi değil maalesef
Hasret5506 ckarabacak bende sbaah yaptım ama benim ki 10 günlük bir iliskiydi erken yaptım çıkmadı ama belirti var ve 3 gun geciktim bir kaç gün daha beklic 14 15 gün olmasını ozmn. Daha net çıkar