ckarabacak Sevimlianne_adayi bende görüyo gibi oldum ama emin olamadım çünkü cuma test yaptırdım 0.2 çıktı adet günüm ama bugün olmadım sabah idrarıyla yaptım böyle çıktı gölge gibide duruyo emin olmadm yok herhalde yaa boşa umutlanmak istemiyorm kasımdan beri deniyoruz :(
Mochi ckarabacak sanki silik çizgi görüyorum çok çok az. Bazen böyle olsa da olmayabiliyor başıma geldi ama olabilir bence kan ver bugün inşallah vardır 🙏
ckarabacak Mochi bende işte olmaz diye düşünüyorum çünkü cuma test verdm 0.2 çıktı yoktu ama adetim bugün olmadm
ckarabacak Mochi inşallah vardır ama birkaç gün daha bekliycm ben ya üzülüyorum sonra buda ztn elimde kalan son testti yapayım dedm öylesine adet olmayınca hiç umudum yoktu
ckarabacak Sevimlianne_adayi cnm birkaç gün aonra kan versem olmaz mı çok üzülüyorum sonra da umutlanıyorum
Mochi ckarabacak bu bekleyiş çok yorucu oluyo ama umudunuzu kaybetmeyin stres yapmamaya çalışın o da çok etkiliyor. İnşallah vardır güzel haberler bekliyoruz 🙏
ckarabacak Sevimlianne_adayi öyle yapcm canım hiç umudum yok yanlış olabilir diye düşünüyorum çünkü var diye düşününce çok üzülüyorum kimyasal geçirdim şubatta
minikmucizeemaak ckarabacak Sanki bende bu testte gölge gördüm kuruma veya kendi çizgisi değilse gölge var sanki
ckarabacak minikmucizeemaak yaptığım gibi direk çıktı cnm ama şimdiye kadar hep bu testten yaptım hiç böyle çıkmamıştı bende acabada kaldım
minikmucizeemaak ckarabacak İstersen 2 gün saha bekleyebilirsen bekle 2 gün sonra sabah ilk idrarla tekrarla testi varsa beta 2 günde yükselmiş olacak daha belirgin çizgi çıkacaktır veya kan verebilirsen bi kan ver
Dmrsm Sevimlianne_adayi bende aşılama yaptırcam.kuzum.haziranda insan yıpranıyor gereckren Allah yardımcımız.olsun bnde.kendime son iki ay şans denedim
ckarabacak Naz1616 bana da öyle geldi bu efekt yapınca fotoda belli olan hali ama çıplak gözle de görebiliyorum