beyzacmvrc Ruvii bel ağrısı ve kaburga batması oluyor biraz otururken bile batıyor kaburgam 😅 Onun dışında baya ağır bı grip geçiriyorum o mahvetti beni 3 gündür. Ama akşamdan bu yana biraz toparladım gibi ☺️ Siz kaç haftaliksiniz
elizanakbulut Ruvii nasıl gidiyor bende 36 hafta başı hafta atlamak çok kolay oluyor bana 😂 bebiş kaç kilo sen kaç kilo aldın
Ruvii beyzacmvrc 36+0 canım benimde yani 36 bitti 37 den gün alıyorum artık. Benimde sona doğru artık sancılarım zorluyor belimden kasıklarımdan bakalım nolacak 😅 çok geçmiş olsun ❤️
oznurklc Ruvii saol canım zaman su gibi geçiyor hiç anlamadım inşallah hayırlısıyla doğumuda güzel bir şekilde sağlıkla atlatırız
cerenipek58 Ruvii Amin siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah miniğinizi 😍 Bu arada sizlerden dua beklerim kızlar covid oldum 3 gündür fena öksürüyorum 🤦🏻♀️
Portredekitirtil mujdeli bizde 19+0 ız 15 16. Haftada hisseder gibi oldum ama net değildi bağırsak hareketi olabilirdi ama hiç hissetmiyorum ya🤦🏻♀️ ve 3. Gebelik siz düşünün 🥴