Merve68681 valla canım ben hiç denk gelmedim ,olabilir her doktorun gergin anı oluyor. Aşırı hastası var ben gün sonlarında gidiyorum çekinmeden soru soruyorum . 2,3 kez aynı şeyi anlattığı oluyor. Benim önceki gebelikten dolayı korkum var ,aşırı rahatlatıcı konuşma yapıyor. Hepimiz bazen doktorların gergin zamanına denk gelebiliyoruz.