Bende aksarayliyim bütün doktorları gezmişimdir neredeyse kanamam oluyordu çünkü sürekli inovaya mehmet boza da gittim hemde çok gittim 1 kere yatışimi da yaptı ama asla dedik artık o kadar olumsuz ve saçma konuştu ki eşim asla dedi aksaray hastanesinde ki Sevilay hanım var on gittik kanamam olunca çünkü mehmet bey gene yatırmak istedi Sevilay hanım alttan baktı rahimde polip olduğunu kanamanın çocukla bi alakası olmadığını hiçbir sıkıntımızin olmadığını söyledi çok şükür 5. Doktor da tabi ogrenebildik devletde de sıra bulabilirsem gidiyorum memnunum bi sikinti çıkmazsa Sevilay hanımın doğumuma girmesini istiyorum