Aminekayra doğuma kadar kafama takarım ne ya!! Bebeğinizin sağlığı için yapıyorsunuz keyfinizden değil. Şöyle anlatayım size geçen hafta girdim detaylıya ve kordonda pıhtı, pıhtıya bağlı gelişim geriliği ve böbrekte büyüme var. Böbrekte büyüme doğum sonrası sünnet ve doktor takibiyle düzelir dendi. Kordondaki pıhtı içinde de coraspin başlandı. Başlanmadığını düşünsene neler olabilir ?? Ki ben 12.haftada da girdim detaylıya, sıkı kontroller vs hiç fark edilmedi bu durum. Zaten normal doktorların cihazıyla da gözükebilecek bir durum değil. Ayrıca burda birisi vardı çocuğu doğduğu anda kalp ameliyatı olması gerekiyordu. Ne kadar doktor aradı kendisi. Ki tekte değil bir sürü kişi vardı bu şekilde. Öneriler vs verildi. Direk kendisi geldi aklıma anlattım. Doğuma ona göre hazırlandı. Doktorunu ona göre seçti. Şuan durumu ne bilmiyorum gerçi🤷