Aminekayra Merhaba arkadaşlar 21 haftalık gebeyim.Ayrıntılı ultrasona girip girmemek konusunda çok kararsızım. Bir sıkıntı olsa doğuma kadar kafama takarım diye korkuyorum. Genelde sonradan düzeliyormuş sıkıntı olsa bile.Hiç girip kafamı karıştırmasam mı acaba?
esnyz14 Aminekayra Ayrıntılı ultrason diğer tüm testlerden daha önemli bir test. Anne karnında teşhisi konulup tedavi edilebilen hastalıklar var. Önceden öğrenmek her zaman daha iyidir sonrasında ne yapılması gerektiğini bilirsiniz. Ayrıca zaten kötü birşey varsa ki Allah korusun ama doğunca üzülmeyecek misiniz? Önceden tedbir almak daha önemli diye düşünüyorum.
elizanakbulut Aminekayra umarım şaka yapıyorsundur ! çocukta bir anormali engel varsa öyle doğsa bir ömür seninle olacak farkındasın dimi ? kafana 5 6 ay takmamak için bir ömür hastalıklı yavruya bakmak daha mı kolay ! tabi ki girmen gerek hatta imkanınız varsa farklı 2 3 doktora gözükün ! anne karnında bir çok rahatsızlığa çözüm var . lütfen böyle cahil düşüncelere girmeyin
Nnanaa Aminekayra siz kafaya takmayacaksınız diye belki allah korusun önemli bir durumu doğmadan bilemeyebilirsiniz de. Biraz dirayetli olmaya çalışın anne olunca daha çok lazım olacak
Dark Aminekayra mutlaka gidin. Belkide doğumdan hemen sonra müdahale gerektiren bir durum olabilir. Dogumhanede doktorlar bekleyip bebeği alıp gerekeni yapıyorlar. Böyle bir durum olursa geç kalabilirsiniz En gerekli olanı detaylı ultrason
Hatice081989 elizanakbulut bunu güzel dille anlatabilirsiniz, sormuş zaten siz açıkladığıniz zaman anlayacak yaşta herkes Bi sakın olun lütfen üslubunuz çok yanlış
esnyz14 elizanakbulut Yani bu testler yapılmış olmak için yapılmıyor sonuçta… Önemli ve yapılması gerekiyor ki yapılıyor. Bende gireceğim 1 hafta sonra evet Allah korusun belki bebeğimde birşey çıkacak üzüleceğim ama tedbirini alabileceğim birşeyse de kendimi şanslı hissedeceğim doğduğunda bilmezsem ve bu yüzden bebeğime bişey olursa vebalini ödeyebilir miyim ya böyle bir düşünceyi çok yanlış buluyorum ne gelirse Allah’tan tedbiri almak bizden sonuçta…
Sahradmla elizanakbulut bnm 2 tane gebeliğim oldu ayrıntılı ulturasonu gerçekten yeni öğrendim doktorumda hiç söylemedi çok şükür sıkıntı çıkmadı cocuklarimda ama bu 3. Gebeliğim gideceğim kesinlikle çünkü böyle bsyi bilmiyordum öncesinde
elizanakbulut Hatice081989 ben kalkıp küfür etmedim hayırdır niye gelip çatıyorsun fikrimi güzelce söyledim . !
elizanakbulut esnyz14 evet tabi ki öyle sonuçta %100 doğru değil doktorların dediği . Her şey Allahtan . ama tedbir şart kesinlikle yani . bilmiyorum ben çok hassasım bu konularda keşke herkes öyle olsa :)
Hubeyb9 Bende 20 haftaligim şuan ama doktora gidene kadar 23 haftalik olacağım bana ayrıntılı ultrason dan bahsetmedi. Geç kalmam değil mi gidene kadar. Birde aç mı gitmek gerekiyor
OzGus Hubeyb9 açlık gerekmiyor ama onu zaten perinotoloji doktoru yapıyor kendi jinekolog doktorunuz değil
Dark Hubeyb9 öncesinde bilgi alın gidip konuşun çünkü 18-23 arası ideal zamanlar. Aç veya tok farketmiyor normal olun Ama dediğim gibi mutlaka görüşün geç kalabilirsiniz randevu kolay bulunmuyor
Minigininannesi Hubeyb9 en geç 23de oluyor randevu vs geç kalırsınız. Aksine tok karnına gitmelisiniz bebek hareketli olsun ki rahatça görünsün
OzGus Aminekayra Kesinlikle gir bence canım Allah korusun neden sıkıntı olsun ama olursa da ona uygun bir hastaneye geçer öyle doğum yapar önüne geçersin olası aksılıklerin
Sahnedekimadam Doktorlarınız sizi hiç bilgilendirmiyor mu ya ? Detaylı ultrason nedir ne için yapılır , anlatmıyor mu? Ben hiç kararsız kalmadım bu konularda , üstüne düşünmeye dahi gerek yok.Çok şaşırıyorum böyle paylaşımlara…
elizanakbulut Sahnedekimadam o bişey değil bir de cevap verince insanın üstüne yürüyorlar sanki kötülüğünü istedim