mucizeeemmm Ozlmcgrci süper gidiyor sadece kasık ağrım var bi sol tarafta yürüyecek halim yok ağrıyor
Xatic biryildiz42 kaçıncı haftada betanızın değeri buydu ikiz oldugu ne zaman belli oluyor biliyor musunuz
biryildiz42 Xatic adet günüm bir gün geçmişti 790 çıkmıştı 3 gün sonra tekrar yaptım8028.41 çıkmıştı ama daha belli değil ikiz olup olmadığı sizin kaçtı betanız
Xatic biryildiz42 benim adetimden 4 gün geçtiğinde 9 bin küsürdü beta degerim ama kese için gittiğimde bana hiç öyle birsey demedi ilk gebeliğim düşükle sonuclanmıstı ona ikiz demişlerdi ama beta değerinin cok yüksek olmasından dolayı
biryildiz42 Xatic şuan kaç haftalıksın peki ben 8+4 oldum. İlk gebeliğinin ikiz olduğunu kaçıncı haftada öğrendin. Ay inşallah ikizdir senin rabbim sana bana isteyen herkese hayırlı şekilde nasip etsin
Xatic biryildiz42 şuan 8+2 illk gebelikte ilk kontrole gittiğimde bunu demişti bana hatayda cok iyide bir doktor 5 haftalıktı sanırım 10 gün sonrada düşük oldu zaten