Ozlmcgrci biryildiz42 ya ben 3 gebelık gecırdım 2 oğlum bı kızım var onların hamılelık lerınde bu kadar kötü olmadım bu benı çok zorluyor suphelenıyorum bende ıkız olabılır mı acaba diye kendim de ikiz eşiyim adetime 9 gün var ken ogrendım hem kanda hem ıdrar da.ikiz gebelık te belırtıler çok yoğun yaşanıyor Muş ya ondan merak ıcındeyım bende
biryildiz42 Ozlmcgrci ay olabilir bak doktor hiç kontrol ederken birşey demedi mi. İkinci kese bazen geç gözüküyormuş basen de tek kese içinde iki bebek oluyor. Şimdi senin ikizin varsa sende ikiz dogurabilrsin ihtimal yüksek. Sizde de karında ağırlık hissi var mı bende çok fazla oluyor. Diğer gebeliklerinizden ayıran en belirgin özellik ne oldu
Ozlmcgrci biryildiz42 valla aşırı yorgunum sureklı yatma uyuma ısteği bulantı yemek yıyınce 5 dk sonra mıgdem bayılıyor acıkıyorum her yerim dövülmüş gibi ağrıyor çok çabuk yoruluyorum bide 8 haftalık olmama rağmen bu kadar bulantı arasında 1 kilo almışım normalde kilo kaybetmem gerekır yemek yıyemıyorum
Ozlmcgrci biryildiz42 en çok yorgunluk çok fazla halsızlık uykulu hal diğer gebelikler de son aylar da olmuştu ilk aylar da gayet normal gecırdım bunda bulaşık bile yıkasam çok yoruluyorum
Ozlmcgrci biryildiz42 ya ozaman çok küçüktü kalp atışını bile dinletmedi küçük olduğu ıcın sadece kalbînın attığını gösterdi usg de acaba geç döllenme olabılır mı kı
Ozlmcgrci biryildiz42 sırt ve bel ağrım oluyor sezeryan göbegım vardı zaten benim ama dediğiniz gibi ağırlık hissi var 4,5 aylık hamile gibiyim top gibi karnım dha yolun basındayım üstelik
Dilekunal_ Ozlmcgrci evvet kanama alani falan yok progestan kullanıyorum sürekli yatiyorum kalkmiyorum
biryildiz42 Ozlmcgrci haftaya belli olur ikizse eğer ikiz değilse bence bu belirtiler doktora söyle değerlerine baksın kansızlık çok çarpıntı yapar yorgunluk hissi olur. Doktor bana bakarken ilk gebelik mi dedi evet dedim tüp bebek mi dedi hayır doğal oldu dedim ve şaşırdı sizce neden öyle dedi
biryildiz42 Ozlmcgrci çok kötüyseniz bence haftaya beklemeyin yarın gidip bir muayene okun bence değerlerinize bakılsın
Ozlmcgrci MaviJournal valla keyıf çıkaracak gıbı değilim ki halsizlik yorgunluktan umarım geçer hamılelıgın keyfını çıkarırım 🙏🏻
biryildiz42 Ozlmcgrci olabilir ve ailenizde de ikiz var ihtimal yüksek inşallah hakkınızda hayırlısı neyse o olur. Bende çok ikiz istiyorum bayramdan sonra gidip öğreneceğim
Gozde_52 8+1 den selamlar 🙋🏻♀️ aşırı uyku hali, yorgunluk halsizlik mevcut birde fena kabizim yani yemek bile yiyemiyorum o dereceyim sodayla resmen arkadaş olduk bir süre sonra çok şişkinlikten midem bulanıyor😣
biryildiz42 Ozlmcgrci evet şuan göbek çıkması için erken bence hemen gidip baktırın ve şikayetlerinizi söyleyin
Ozlmcgrci biryildiz42 ikiz kardeşim var benim bende çok ıstıyorum 3 gebelılıgım tek di ayın 18 inde gıdecegım ozaman 9 haftalık olacağız umarım bellı olur 🙏🏻