Eliff0133 öyle oluyor bende geçen hafif kanamam oldu diye gittim bakıyorlar göremiyorlar asistanı geldi uzmanı geldi dedim tamam çekilin eşim baksın o kadar pikselli ki bizde sadece kalbin atışı olduğunu gördük içimiz rahatladı tedavi bile olmadan çıktık