cokkasmabeabi Yazelerva hayırlı olsun Rabbim vatana millete hayırlı kul olmayı nasip etsin 💞 o kadar bıktım ki hastanelerden o nstde sancı çekmekten 3. Normal doğuma böyle yetişemesem de evde dogursam diyorum 😬 bir şeyi merak ediyorum sadece doğum nerede oluyor banyo vs? Akan kan çıkan plasenta su vs küvet tarzı bir şeye mi oturuluyor?
Fatmisko cokkasmabeabi wvet ben bir sezeryanım var normal doğum istedim doktorum sıcak bakmadı mecbur yine sezeryan🙁
Efnanefnan Maşallah Allah sizi ve bebeği korumuş. Ben yapamazdım ruptur riski olabilir ssvd sonrası bebeğin kanalda kalmasi vs vs yorucu korkunç bir süreç olurdu evde riskli olurdu yani ama hastane falan faln yakındı galiba size acil durum olursa