3cocukannesi19 bende perşembe günü 4 de doğum yaptım ve evde sancı beklemediğim sabahtan doktora gititğim için aynı dediğiniz gibi suni sancı aldım şimdiki aklım olsa aksamı beklerdim ama tabiki şükürler olsun sağ salim aldım ya kucağıma o yetiyor sağlıkla büyütelim evlatlarımızı inşallah