Ben 22+3 haftada 20lik dis çektirdim. İltihabi yoktu. Doktorum sadece adrenalinin az kullanilmasi gerektiğini söyledi. Cekim sirasinda cekim oncesi igne yapılışında hic agri hiss etmedim. Sonrasi da cok rahatti. Hic acimadi. Cok şükür. 23 haftada ayrıntılı ultrasona gittigimde de kizimin keyfi yerindeydi :)