Persembe gunu disim kirildigi icin disimi cektirdim. 11+4 teyi. Ancak sislik oldugu icin oncesinde antiviyotuk verdiler ve cekim sonrasu da kullandim doktor bilgisi dahilinde. Hamilelikte kullanilan antibiyotikler mevcut. Ayrica sonrasi icin gargara verdi disci. Buz koydum bol bol tavsiye ederim. Ancak kadin dogum doktorum olusacak enfeksiyonun zararli olabilecegini iletmisti. Tekrar bir disciye ve doktoruna danismani oneririm. Gercekten dis agrisi cok lotu cok iyi biliyorum. Gecmis olsun cok.