Naraji zeytinkus5 karin sertlewmesi coktan var bende 🥺 bide diyorlar karnin hala dusmemis 🤷🏻♀️ duserse bebek geliyor demektir
Hamidevahap Naraji aynıyız bende 39+3 um cnm arefe gunune kadar sancılarımı beklıycwm gelmezse o gun yatıs ıstıycem artık
Tansu15 Papatya0905 ne durumdasın merak ettim bende de bazı geceler adet ağrısı gibi ağrı oluyor ama sonra gwçiyor 😔
zeytinkus5 Muhibbi sanırım yalancı oluyor anlamadım gitti🥲 şuanda da var sancım var ama nişan gelmedi
zeytinkus5 Muhibbi 39+4 🥰 son adetine göre 16 nisan dedi sonra ultrasonla bakınca her an gelebilir dedi ama gelen giden yok😅