Zubi evde coçuğunuz falan yoksa yatın yatınca serumla insan toparlıyor en az 4 gün falan iyi geçiyor bende oğlumda cok kötüydüm doktor yatırdı cok iyi geldi şuan ikinciye hamileyim sata göre 8+1 haftalığım ultrasona göre 7 haftalığım oğlumda bu haftalarda mide bulantım başlamışti yesemde kusuyodum yemesemde kusuyodum bunda öyle değilim sabahları cok kötü oluyorum bütün gece aç kaldığım icin oda bisiler yedikçe midemi bastırıyo bulanıyo hep ama kusmalık değilim