Bende 7+6 dayım asla kusamiyorum ama inanılmaz midem bulanıyor. Ve ağzımın tadı çok kötü arkadaşlar zehir gibi ne zaman geçecek Rabbım affetsin ama çok skldm psikolojim bozuldu hicbirsey yapmak hiçbir yere gitmek istemiyorum o kadar kötü bir durum ki