DmlnrKrnz Merhaba kızlar ☺️ Doktorumuz 13. Haftamda kıza benziyor demişti 16+0 olduk doktorumuz %90 kız dedi sizce değişir mi ?
Glcn12 DmlnrKrnz eltime 6 aylık olasıya kadar oğlan dediler 6 aydan sonra kız dediler sonuçta kız oldu 😅😅
DmlnrKrnz Agg0207 kızdan erkeğe döner dediler beni çok tedirgin ettiler ultasonda gördüğümde bacak arası boştu zaten bi çıkıntı da yoktu bir kaç birşey almak istiyorum değişmez dimee ☺️
Sahradmla Srp37 banada 11 haftalıkken kız dediler daha gitmedim ulturasondan pek anlamam ama bacak arası bos gibiydi sizinde öyleymiydi merak ettim de banada daha çok erken Belli kılmaz diyenler var tereddütte kaldim
DmlnrKrnz Sahradmla evet baya boştu bacak arası yeğenim de doğcak onun erkek mesela baya bi çıkıntı vardı belli oluyordu
Srp37 DmlnrKrnz Ama herkes aynı olmaz diye düşünüyorum bende tam bu oldu çok tereddüt ettim. O yüzden detaylıyı bekliyorum
DmlnrKrnz Glcn12 ya çok kötü birşey bence insan ister istemez birşeyler almak istiyor 😂 ben çok sabırsızdım cinsiyet konusunda onun için bi türlü netleşmedi 😂😂
Glcn12 DmlnrKrnz bence unisex birşeyler alın hem kız giyer hem erkek daha kahve tonları tercih edin yani benim oğlum var onda hemen Beli oldu ikinciye hamileyim şuan 6 haftalık çok heyecanlıyım acaba ne olacak diye hemen birşeyler almak istiyorum
Ruhsuz Bana da 16.haftada kız dedi doktor ama kesinlik vermiyor bir türlü ,detaliyi bekliyorum Rabbimli sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize 🤲🤲🤲💕