Yenibirannee Hilalrumturk ilk dogumumda annem kaldi 2. Dogumuma daha var ama gene annem kalsin istiyorum. Bir erkek bebek ve kadin bakimindan fazla anlamaz diye esimi istemedim. Esim kizimizla ilgilencek
susis Hilalrumturk yarın sezaryen oluyorum. Eşim hep yanımda olacak annem de sabah gelip akşam eve dönecek (köpeğimiz var onunla ilgilenecek evde) hastanede kaldığım muhtemelen 2 gün boyunca.
Kaderozceliik İlk doğumum pandemiye denk geldiği için hastanede 2 gün tek kaldım. Ama bu sefer Allah izin verirse kardeşimi istiyorum yanımda zaten üstesinden gelmiştim İlk doğumda herşeyin yanımda olsun yeter annemlerde kızıma bakıcak evde 🥰
Eybikk Sadece eşim olucak . Anneleri zaten ebeler ve hastane çok desteklemiyor doğum sürecinde yanınızda bulunmasını .
Kaderozceliik Hilalrumturk malesef alınmıyordu devlet hastanesi olduğu için sadece sezeryan doğum yapanlar için vardı
Hilalrumturk Ozge56 küs olduğum ablam annemin yanına gelmiş kalıcı olarak evli değil annemde doğumdan sonra burda kaliver diyo bende kalmam dedim gelceksen sen gelir bende kalırsın dedim ettiği lafa bak beni düşünmesi gerekirken onu dusunuyo
Eybikk Simgesahin25 en mantıklısı senin doğumunu kolaylaştıracak şeyde eşin ve desteği zaten gebe okullarında özelde de devlette de bas bas bağırıyorlar eşin doğuma sağladığı kolaylığı hormonlarla alakalı 😇