busenaz68 canım benim ilk çocugum aşırııııı gazlıydı o yuzden öncelikle gazlı yiyecekleri eledim.gazsızda hersy daha kolay olur zaten.
Şuan 37 deyim tavuk haslayıp tavuk öorbası yapacagım bu hafta kaplara koyacağım porsiyonluk dondurucu kısmına koycam.tavuk ısıtılınca bozulan besin o nedenle tek içmelik olması gerek.
Et kavuracagım onu da porsiyonluk yapacagım o da dondurucuya girecek
Sarma sarsım bol bol sarma yapragı sindirime iyi gelir içinde prinç gaz yapmaz diye ümit ediyorum. İlikli et suyu hazırlayacagım.
Yogurt çorbası yapıp sıcakken yarımlık kavanozlsra vakumlayıp soğuyunca dolabın alt kısmına koyacagım.ısıtırken içine et suyu ekler ısıtırıl kolojeb ve vitamin olur.
Domates çorbası da aynı sekilde
Tarhaba çorbası var bildiginiz kırmızı tarhaba değil beyaz yogurtlı tarhaba onuda vakum yapıp dolaba koyarım
Kuru biber patlıcanı kıymalı içle doldurup dondurucuya koyarım direkt yağ salçayla pişirmek kolay olur.
Börek sardım,içli köfte,mantı ,köfte hazırladım
Hoşaf için kuru üzüm,kuru kayısı,kuru incir bunları kaynatıp duruma göre çubuk tarcın ve şeker ekleyip yine yarımlık kavanozlara vacum yapıcam.hatta bir tanesini dogum çantama koyucam.yasadıgın yer soguksa balkonda sakla deglse buzdolabında saklarsın.
Dondurucuya bal kabagıda koydum dograyıp.fırın sebze,çorba içine koyarak sinsirim ve vitamin olur.
Yeşil kabak sogan patates havuç sarımsak bunları kavurup blender yaparak gaz yapmayan süt yapn çorba olur
Aklıma suan ilk gelenler bunlar .aklıma geldikçr bi defrete nor alıyorum.