Canım tecrubelerimi paylaşmak isterim.ilk dogumumda kayınvalidem gelmişti sadece yemel yaptı.bebek gazlı oldugu için bana özel bişey yapmadı.kendi ne seviyorsa onu yaptı,yedi içti gezdi. Bir kere de bebeğe bakayım uyu demedi içerdeki odada tv izled.gelen giden olursa onlarla bol bol sohbet etti.doguma değilde sanki gezmeye gelmiş gibi davrandı.bu ikinci gebeliğim bu sefer kesinlikle gelmesini istemedim.evde bir cocuk daha var baska şehirde doguma gidip gelicem nasipse bakmadı için lardes gelecek.
Dogumun son haftasında süt yapsın gaz yapmasın diye bazı yemekleri yapıp vakumlayıp dondurucuya koyacagım.
Hoşaf kaynatıp vakumlayacagım
Dondurucuya cocugumun yemesi için bişeyler hazırladım onları koydum.
Beni 10gün idare edecek yemek stogu olacak nasipse.
2-3 gün mama ,meme verip dinlenirsem kendime gelince normal hayata döneriz inşallah 🙏