Melekk12 Gamzealptkn benimde adete 7 gün varken kan verdim 7 değeri çıktı hamileymişim meğer inşallah sizde hamilesinizdir hayırlısı olsun şimdiden tebrikler🤲🥰
Filiz-kkn04 Gamzealptkn neden kimyasal geçirdin bende 3 kere geçirdim tutanmıyo sol tüpümde sıvı varmış ve tüpümün alınması gerekiyomuş