glsmogrtmn
Hiçbirsey fayda etmedi bana, serklajlıyım ıkınmam yasak, Doktorum magnesie calsinee saba verdi
Çoooook şükür bırdaha da olmadım .
Haftada 2-3 kere içiyorum tüm hafta rahatlatıyor nerdeyse , tabı ıhtiyac dahılınde dozunu kendıne gore ayarlayıp hergun de ıcılebılırmıs.
Zararsız. Doktoruna danısıp almanı öneririm