byznr34 merhabalar çok teşekkür ediyorum ilginize.Tıbben literatür önemli olduğu gibi Tecrübeler de çok önemli.Benim şuan dediğim gibi döllenmenin henüz 7 ci günündeyim kahverengi koyu kıvamlı akıntı ve kramptan başka bir semptom yok.Göğüsümde de herhangibir değişikliğim Yok.Gerçi bu belirtilerin olması yada olmaması kişiden kişiye değişiyormuş.Lakin sizin de dediğiniz gibi en azından yaşadıklarıma kadar olan kısmı ortak yaşadığımız şeyler bunları duyunca insan güzel umut besliyor.Herşeyin hayırlısı Salı günü test alıp sonucu size de bildireceğim.Çok teşekkür ediyorum tekrar sevgiler:))