Canım ben şu an 30 haftalık hamileyim ilk üç ay bende kullanmıştım ve aynı böyle bir post bende açmıştım o dönem o su gibi akıntının gelmesi progestandan dolayiymis doktorum söylemişti normal bı şey yani hatta ben bebeğin suyu mu diye korkmustum ama normalmiş