ftmasrt ben 21. Haftamdan itibaren kullanıyorum fitil yoluyla olduğu için parçalanamayan geri geliyor onun dışında zaten çok normal her fitilde bu böyledir endişe edicek bişey yok doktorumada sorduğumda normal demişti şu an 36+2 yiz hala devam ediyoruz akıntılarımda o şekilde devam ediylr