Tosbik rfzsB ayyy Allah kurtarsin valla canim. 41hafta dayanmak yürek ister valla. Allah yardim etsin 🙏💕
Emell Kaderyas0327 ayy öyle dene kız yaa😉😉bi bakmışsın az sonra gelivermis.su doğumu kolaylaştıran taktikleri denedin mi hiic
rfzsB Emell valla hurma yiyorum,evde oturup kalkıyorum ama nafile, bugün sabah bir leke geldi ama bise yok daha. Yarın doğuma alacağını söyledi doktor
Okanilkim Ayyy bende doğurup rahatlamak istiyorum 39+1 olduk. Hepimiz tez zamanda kavuşuruz umarım bebişlerimize 😊☺️
Ozlemsvr Kaderyas0327 baktın yarın doğurdun 😀 normal doğum olacağı için mi böyle bekliyorsun. Sezaryan olsa şimdiye kalmazdın sanırım..
Marygur Kaderyas0327 Allahım inşallah bende böyle sıkılırım 😂Geç doğurmak istiyorum😂 Şükredin hatunlar erken doğum riski olanları düşünün benim gibi😔 Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin gari🙏😊