yagizegemom burnunu minik minik sıkabilirsiniz, ayaklarına çimdik stın diyorlardı bana ama ben kıyamıyordum altını açabilirsiniz uyanması için.uyandığında hemen mama ya da göğsünüzü veriyorsanız hemen verirseniz besleyebilirsinz belki. Allah kolaylık versin. Üzülmeyin stres yapmayın hepsi geçicek güzel annecim, güzel ömrü, bahtı olsun inşallah ♥️