SLD35 Allah razı olsun. Kaç aydır girmiyordum foruma. Üzerinden 4 ay geçti. Hayırlısı olsun yeni gebelik istiyorum ama olmadı henüz. Kan değerlerimi ölçtürdüm d vitaminim çok düşükmüş takviye alıyorum. Tiroid yavaşmış onun için de ilaç kullanmaya başladım geçen ay. Şimdi okudum siz de zor bir süreç geçirmişsiniz ama ne güzel yeniden bebeğiniz olacakmış gözünüz aydın