Venuskizi Kuzum başın sağolsun.. Ben doğuma gittiğim sabah bebeğin kalbinin durduğunu öğrendim doktorum hemşireler bile şok oldu çünkü çok sağlıklıydı ve o gün doğum olacaktı.. Ameliyattan çıkıp kendime geldiğim zaman ben ne yapacağım nasıl unuturum nasıl alışırım diyordum. Genel anestezi verildiği için defnedildiğini görmedim,eşim mezarına koymuş 😢 Taburcu olduktan iki gün sonra hastaneye kaldırıldım kanım zehirlenmiş safram taş yapmış enfeksiyon kapmıştı 5 gün tedavi gördüm sonrasında tekrar safra ameliyatı oldum bir ay sonrasında çok sevdiğimiz köpeğimizi kaybettik üstüne eşim hastalandı .. Herkes psikolog önerdi ama istemedim yaşayacağım varmış dedim kendimi telkin ettim bebeğimin bu dünyada kısmeti yoktu hastaneye götürdüğümüz puseti boş getirdik , odasını hazırladığım gibi kendi elimle tekrar topladım kendini asla suçlama ve kahretme. Maalesef bu hayatta her şey insanlar için asla unutmayacaksın ama alışacaksın kendini bırakırsan ne doktor ne ilaç toparlayamaz. 7 ay geçti hala bazı geceler ağlıyorum ama alıştım. Bir tatil bir hobi yeni bir gebelik vs.. hangisi seni iyileştirecekse ona yönel eşin hayatta sen hayattasın bunlara şükret 🙏🏻 Allah daha kötüsünü vermesin diye dua et. İnancını bilemiyorum ama maneviyata biraz ağırlık vermekte içini ferahlatacaktır 🌸 sana senden baska kimse yardım edemez sadece destek olabilir unutma 😘😘