mervesercandemir umityilmaz benimde bayağı fazlaydı. Kahverengi olduğu için hemşire doltoru aradı telefonda. Doktor eski kanamadır demiş. Sanırım pembe ya da kırmızı olsaydı gelecekti. Kahverengi olunca önemsemediler
umityilmaz mervesercandemir bilmiyorum ki, herkes farklı bişey söylüyor :( Ben tüp bebekle hamile kaldım, doktorum tüp bebekte kanama çok sık yaşanılan bir durum diyor, bakalım, hayırlısıyla yarın kontol edecek, umarım bebeğim sağlıkla duruyordur🧿🙏🏻
mervesercandemir umityilmaz evet canım benim ilk çocuğumda resmen yatağa kan boşalmıştı. Hep düşük tehlikesi ile devam etti ama çok şükür sağlıklı doğdu oğlum. Görümcemin de doğurana kadar hep kanaması oldu. O da çok şükür sağlıklı oldu. Çok kafaya takmamak lazım aslında rabbim ömür biçtiyse mutlaka doğuyor. Ama insan düşünmeden, üzülmeden duramıyor işte
mervesercandemir umityilmaz amin canım senin ki sağlıkla doğsun inşallah🤲🏻 Allah kimseyi evlatla imtihan etmesin 🤲🏻
Elitopatra25 mervesercandemir bende bu şekilde aynı hafta lekelenme yaşadım ama kırmızı kan degil kahve pembe tonu geldi hastaneye gittim doktorum bana progestan fitil verdi kullandım onu 2gun sonra bitti daha olmadı şükür ama hala kullanmaya devam ediyorum 6haftalikken başladım şimdi 11+1im hala kullanıyorum yani benimde o hafta olmuştu bol bol dinlen sakın iş yapma sağlıklı bir gebelikse inşallah bebeğin seninle kalacak kokrma 🤗
Mzzz Aynı o haftada benimde regli gibi kanamam oldu canım hatta pırtılı ve birazda ağrım vardı hemen acil doktora gittim ben düştü diye gittim vallahi hiç umudum yoktu ama kese duruyordu🥺 günde 2 tane iğne vuruldum lavoba haric yerimden hiç kalkmadım Allah kimseye yaşatmasın insanın aklı çıkıyor 🥺🙏 bol bol dinlen bundan sonra takdir ilahi eğer ki sağlıklı bir gebelikse o seni bırakmaz canım inşallah sağlıkla kavuşursun bebişine 🙏 benim yaşadıklarim sana umut olsun 🙏
umityilmaz Kızlar sabah hemen doktoruma gittim, çok şükür kesem duruyor, bozulmamış 🙏🏻 kesenin hemen altında 1 cm lık bir kanama alanı varmış, takip edeceğiz, minimum hareket et, yat dinlen dedi, haftaya tekrar konrol edeceğiz🧿
mervesercandemir umityilmaz ayy yazını şimdi gördüm canım çok sevindim senin adına 🤍 Bende yeni çıktım doktordan baktı kanama göremedi. Kesenin içinde bebeğin kalbini gördük atıyordu çok şükür. Dinlemek için erken dedi. Bazı kan testleri istedi onları verdim 10 gün sonra çıkıyormuş. Geldiğinde kalbini de dinleriz dedi. Bana da kendine dikkat et dedi. Kanamanın sebebini anlayamadık ama acaba yerleşme kanaması mıydı diyorum. Açıkcası benim moralim bozuktu dün pıhtı pıhtı bayağı gelmişti çünkü, umudum yoktu
ozvil4136 Merhaba bende 5+7 hamileyim. Yaklaşık 1 haftadır ilk 4 gün kahverengi sonrasında kahve kırmızı bordo karışık kanama yaşıyorum pede gelmiyor sadece peçeteye geliyor yoğun olduğu zamanlarda oluyor. Kırmızı geldiğinde mukusumsu kıvamda oluyor. Kesemde yavaş gelişiyor. Doktor kürtaj dedi ama olmadım. Bu durumu yaşayan ve sağlıklı ilerleyen varmı? Progestan fitil olarak 2 kez alıyorum ama iğne yapmıyorlar
mervesercandemir ozvil4136 benimde tuvaletimi yapmak için ne zaman gitsem o zaman geldi hep. Kahverengi hatta pıhtı pıhtı bayağı büyük şekilde. Acile gittiğimde doktorumu aradılar o da hemen iğne yapmalarını söylemişti daha sonra progestan hap olarak kullandırdı. Bence başka bir doktora daha görünmelisin. Kese de sorun varsa kendi kendine düşsün diye de doktor iğne yapmayabiliyor. Benim önceki gebeliğimde öyle olmuştu. Eğer sağlıksızsa kendi kendine vucudun atmasını bekleyelim demişti yoksa biz müdahale edersek süreç uzar demişti. Kese daha oluşmadığı için vucut kendisi attı o süreçte. 3 farklı doktora gitmiştim o dönem hepsi aynı şeyi söylemişti
ozvil4136 mervesercandemir bende 2 doktora gözüktüm. Kesemin görüntüsü çok düzgün ama gelişimi yavaş. İlk gittiğim doktorda kalp atışlarınıda belli belirsiz duyduk ama sağlıksız olabilir demişti. Diğer doktorumda 1 hafta daha bekleyelim dedi. Eğer cuma gittiğimde güzel gelişmemiş ise progestanı bırakcaz düşük yapmanı bekleyeceğiz düşmezse kürtaj dedi. Peki düşük yaptığınızı nasıl anladınız?
Mavinin_kadini ozvil4136 düşükte kasık bel ağrısı oluyor. Kanama artıyor mide bulantısı kusma da eşlik edebiliyor. Tabi bünyeye göre farklılık gösterebilir.
mervesercandemir ozvil4136 doktor rahim kalınlığına bakıp incelmeye başlamış yani düşük başlamış demişti. Çok minik bir kanamayla gitmiştim aslında belki tırnak ucu kadar gelmişti. Doktor öyle söyledikten sonra akşamına kadar kanamam zamanla arttı ve ağrılıydı. Normal regliden uzun sürdü 10 gün kadar ve hep pıhtılar şeklinde parçalar geldi. Doktorda pıhtı gelirse korkma düşük o şekilde oluyor demişti
Mavinin_kadini mervesercandemir selam ben 5. Haftadan 8. Haftaya kadar yaşadım bu sorunu hatta hastanede yattım. Progestan prolutex iğne enox iğne proluton iğne kullandım. 18+1 haftalık şuan bebeğim. Bol su iç yat kalkma iş yapma stresten uzak dur çalışıyorsan rapor al. 9-10. Haftaya kadar gelmeye bak. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
ozvil4136 Mavinin_kadini 2 haftadır raporluyum yatıyorum. Progestan dışında başka ilaç vermiyor doktorlar şimdilik. Peki sizinde keseniz yavaşmı gelişiyordu?