BerilGzl ben 31+4 teyim perşembe günü çalışabilir raporu almaya gideceğim diş hastanesinde doktor asistanayım tek sıkıntım hastalara ayakta bakmak zorunda olduğum için çektiğim bel ağrısı ama dayanabildiğim yere kadar gitmek istiyorum hareket etmek iyi geliyor günde 1000 basamak merdiven inip çıkıyorumdur Allah güç kuvvet versin hepimize 😊😊