BerilGzl 26 Kasım’da çalışabilir raporu alacağım çok şükür iyi hissediyorum kendimi 🙏 işim rahat ve masa başı istediğim zaman yatabiliyorum. Çalışabileceğim kadar çalışacağım Allah’ın izniyle, evde oturmak beni sıkıyor ☺️ Bakalım önümüzde ki haftalar neler gösterecek 🙈