Ozlem77 30 cok rısklı bır haftaydı acil alınması gereken bısey yok suan sıkı takıplı olmalısın demıstı ıste 32 de farklı şeyler çıkınca benım doktorum hazırlığın yap bu bebegı erken alıcaz dedi gelısmıyor çünkü 2 hafta da bır kontrolde hep aldığı kılo alması gerekenın yarısıydı ve gıttkce o yarıda düştü suan 2 hafta gerıydı belkı 3 olmuştur bu hafta belli olur