Arkadaşlar 34 haftalk gebeym akşamdandır uzanaym yatayım dedim sağa uzandım nefesim kesildi nefes alamıyordum zor uzandığım yerden kalkabildim oturdum biraz rahatlasana kadar sonra oturur pozisyonda uyumuşum biraz sahurdan sonra sola yatayım dedim yine aynı durum uykum var onu geçtim uzanıyorum nefes hiç alamıyorum otururken öyle olmuyor anlamadım sebebi ne
Kötü bişey değildir inşallah çünkü bebeğimde gelişim geriliği var 3 hafta çok korkuyorum