[silindi] Papatya0905 bende iki yürüsem sancı geliyor Bol bol hurma yiyin Ahududu yaprağı çayı için Sıcak suda duş alın Merdiven inin çıkın
ezgi95demir bende bugün 40+5 oldum. Dün hastanedeydik bebek 4 kilo olmus soka girdim. Suni verelim yoksa doguramazsin diyorlar. Ben yine de 2 gün müddet istedim doktor terminim var sali günü, doktorumun ne dicegini merak ediyorum☹️
Tubazeynepalin Papatya0905 haha kız etrafı ne takıyorsun bebek gelmek istemiyor yapacak birşey yok boşver kalsın içeride akıllı çocuk gelip ne yapacak 😂 suniyle doğurturlar seni muhtemelen bu hafta içi artık 😃
Tubazeynepalin Papatya0905 korkunun ecele faydası yok bebeğim o çocuk bir şekilde çıkacak oradan 😂 ya normal ya sezeryan 😂
Hale_hale Papatya0905 40+2 bugün… Tam bu başlığı açacaktim ki sizinkini gördüm. 40+0da 2bucuk 3cm aciklik var dedi doktorum, haftasonu gelir dedi ama ne agri ne sanci ne de su. Hiçbir şey yok. Bekliyoruz. Cuma 41+0da suni ile baslatiriz dedi. 41 dolana kadar yolumuz var 🤷♀️