Kızlar 40+4 olduk hala agri sanci nisan su yok2 gunde 1 nst ye gidiyorum her sey normal 41 e kadar **_bekletiyolarmış benim gibi olan varmi cok moralim bozuluyor artik çevre baskısı cabası doğurmadın mı hala diyenlerden bıktım bana bi şeyler diyin lütfen 🥺