Huzur20 gamzedeniztokak Folik asiti ilk 3ay kullaniyosunuz sonra bu decavit ben öyle yapmıştım doktorda folik asit zamanı bitince verdi
gamzedeniztokak Huzur20 bende oyle dusundum ama saglik ocagindaki ebe oyle demedi iste zaten gunduz aliyorsun folik asiti dedi aksam yatmadan oncede decaviti al dedi yalnismi soylemis yoksa ebe
Yarenelibol Ben 29 haftalığım anca gitim kayıt oldm 28 de şeker testi tetenoz bir arada birde üstüne kan aldılar yani keske bastan korkmayıp gitseydim gereksiz sanıordum ama gerçekten kalp atıslarını dinliyorsun tansiyonun ölçülüyor kilom çok mesela takip ediyor nerdeyse doğucam ama çok azar yedm ebeden sorumsuz gibiseyler de söyledi ama suan aramız iyi😂 doğduktan sonrada bebeğimin aşıları 2 yasına kadar atılacak hastaneyle orasılmaz kuzum git biran önce
031965 Yarenelibol açıkçası ilk gebelik çevremde kimse de yoktu doğuran sohbet edip soracağım geçen hastaneye gittiğimde duydum birilerinden acaba dedim bende zorunlu mu gerekli mi? Meğer gerekliymiş. Doktorum kilo takibi olsun ilaçlarım olsun kanım olsun sürekli takip ediyor ama sağlık ocağına gidiliyorsa vardır bi şey :D gideyim en azından bebeğimi görürüm
Huzur20 gamzedeniztokak bi zararı olmaz bence folikasit bebek için çok önemli decavitte hem sen hem bebek icin
Meyland 031965 bildirmeniz gerek evet. Kayıt yapıyorlar. Sizin ve bebeğin aşıları var. 20. Haftadan sonra tetanoz aşısı yapıyorlar. Doğumdan öncede yine gidiyormuşsunuz. Bebeğin ilk kontrole gideceği tarihi konuşuyormuşsunuz. Geç kalmış değilsiniz. Hayırlı doğumlarınız olsun🙏🏻
031965 Gittim bugün kan idrar ilaç kilo takiplerimi doktorum yaptığı için sadece numaramı vs aldılar bi kaç soru sordular. 20. Haftada aşı için gidicem inşallah bakalım
031965 Huzur20 arayacaklarmış zaman zaman öyle dediler hemşire ve doktor vardı, özeldeki doktorum takip ettiği için şimdilik yapabilecekleri bişey yoktu zaten. 16+2 deyim bi de 20. Haftada filan yaparlar bişeyler herhalde