Esra_57 Yagmurcmn annem senin yolun sezeryan gibi 4 kg üstünü doğurmak da zor olur beeee içine acı vermiyim de 😅
Yagmurcmn Esra_57 doktorumda öyle diyor bende artık zorlamıycam çarşambaya gelmezsee çarşamba sezeryan kabul ettim 😂
Ezgikrkl Yagmurcmn Bende gece içtim şuan çok pişmanım içmeseydim gece belki doğuma gidecektim bugün bebek elimde olucaktı ne zaman nasipse o zaman gelsin ☺️ sizin ilk doğum mu?