Yagmurcmn her gece sancıyla uyanma umuduyla yatıp sabah. Sadece karın ağrısı bide bu gece kasık ağrısı çektim ne zaman gerçek sancı olacak bunlar ya çok sıkıldım 1 haftadır ağrım sancım var işe yaramıyor şeytan diyor salı günü kabul et suniyi doğur yiteeeeerrr diye bağırıcam artık kocam da allak bullak oldu her canım yanıyor dediğimde acile gidelim mi diyor 😅 ya şeyden korkuyorum suyum sızar da anlamam diye