Turkaaan Kızlar lavaboya kalktım tam oturacakken foş diye kanlı su geldi bir çay bardağı kadar hemen acile gitmeli miyim
Nurunbebiki Turkaaan Doktorum bana da dedi istem dışı bi çay bardağı kadar su geldiğinde hastaneye gel hemen diye. Hemen git için rahatlasın. Su gelmesi doğumun başladığı anlamına gelir ve gözetim altında olman gereken bi durum.
Fahriye1937 Turkaaan ben de doktora gittim alttan muayene ettiler suyummuş, NST bağladılar kalp atışları iyi çıkınca eve gönderdiler sancımın sıklaşması için
zge13 Ozge56 aa ilk defa duydum ama iyi ki duydum delirirdim herhalde korkudan benim suyum sancı esnasinda ebelerin yanında geldi hastanede evde gelse napaeim bilmiyorum hele bir de kanlı gelse neyse artık hazirlikliyim
MerveSinan Turkaaan gitmelisin canim cünkü enfeksiyon kapma ihtimalin artiyor.Su gelince en fazla 2 gun bekleyebiliyorsun zaten.Benim gece 2 bucukta suyum gelmisti aksam 17.05 de kizimi kucagima almistim.Güzel hayirli saglikli dogumun olsun insallah 🤲
MerveSinan Turkaaan gözünaydin canim Allah anali babalı saglikla büyütsün insallahh 🤲darisi basimiza artik :)